שיתוף פעולה ייחודי בין צה"ל לחברה האזרחית

ארגון לתת והקרן לידידות במשימת חירום לאומית עבור קשישים נזקקים

החל מהבוקר, יצא לדרך שיתוף פעולה ייחודי בין צה"ל לבין החברה האזרחית - ארגון לתת יחד עם הקרן לידידות והקרנות הגדולות בישראל, לצד חברות מובילות במגזר העסקי, אשר התגייסו יחד למשימה לאומית - להנגיש מזון ומוצרי היגיינה בסיסיים לעשרות אלפי קשישים נזקקים, במטרה שיוכלו להישאר בביתם וכך להימנע מסיכון להדבקה ותחלואה בנגיף הקורונה.
החיילים יארזו חבילות סיוע ייעודיות, שיחולקו על- ידי מתנדבים ל-15,000 קשישים נזקקים, וזאת למשך 90 יום, עד למתן מענה ממשלתי מקיף או בלימת התפשטות הנגיף.
חבילת הסיוע הייעודית, כוללת מוצרי מזון (מותאמים לקשישים) ומוצרים נלווים מתחום ההיגיינה (אלקו-ג'ל, מגבונים לחים, סבון נוזלי, כפפות, נייר טואלט ועוד).

יו"ר לתת ז'יל דרמון ומנכ"ל לתת, ערן וינטרוב: "בשעה שכולנו מתמודדים עם מציאות כאוטית ומשתנה, ולצד האתגר לתמוך באוכלוסיות מוחלשות תוך מחסור חמור במשאבים, יש לנו משימה לאומית דחופה יותר – לסייע לקשישים נזקקים בהנגשת מזון ומוצרים היגייניים, על מנת שיוכלו להישאר בביתם, וכך למנוע את התחלואה שלהם ולסייע במטרת העל – בלימת התפשטות הקורונה. אנחנו בצו 8 אזרחי, ולאור המגבלות על התקהלות ותנועה, זקוקים למתנדבים רבים. אנו קוראים לציבור הישראלי - לכל מי שיכול - זו העת להתגייס ולהטות שכם".
נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "ישראל מתמודדת עם מצב חירום וכולנו מחויבים להתגייס ולסייע לאוכלוסיות הרגישות במדינה שעשויות לקרוס אם לא נתמוך בהן. הקרן לידידות כבר פועלת לגיוס תמיכה בקרב מיליוני תומכיה בעולם והקימה קרן חירום למאבק בקורונה על סך חמישה מיליון דולרים שישמשו לסיוע לעשרות אלפי קשישים ולרכש מכשירי הנשמה וציוד מציל חיים לבתי החולים".

כתבות נוספות

וולט וארגון לתת בשיתוף פעולה לקראת ראש השנה

לקראת החג, עוד דרך מיוחדת בה ניתן לרכוש חבילות מזון למשפחות וקשישים נזקקים

קרא עוד
לתת אברכהן

לקראת חג הפסח הקרב החליט איציק אברכהן, מנכ''ל שופרסל, להרים תרומה של 5000 מארזי חג של מותג הפרטי שופרסל עבור משפחות נזקקות.

קרא עוד
לתת אהבה

לכבוד Valentine’s day מזמינים זר פרחים מאתר Flowers-il ועל הדרך תורמים לארגון לתת.

קרא עוד
״אף קשיש בישראל לא ישאר עני״

הפורום הכלכלי-חברתי מטעם התאחדות התעשיינים, ולצדו ארגון לתת ניהל מסיבת עיתונאים בנושא: המעסיקים מתגייסים למען הקשישים.

קרא עוד
כנס מתנדבים 2016

תודה רבה לאלפי המתנדבים המדהימים של ארגון לתת שלקחו חלק באירוע השיא שהוא בשבילנו ההזדמנות להגיד לכם תודה

קרא עוד
התנדבות עובדים

עובדים בחברות גדולות תורמים לקהילה

קרא עוד
שוקולית ולחם

רוב הילדים מתוך ה-285 אלף שחיים באי ביטחון תזונתי חמור גם לא ילכו לקייטנה, אפילו אם היא מסובסדת, פשוט כי הם והמשפחה שלהם נמצאים ב"הישרדות" אבל על אמת

קרא עוד
תרומות לחג ראש השנה

תרומת מזון לראש השנה עושה את ההבדל בחג עבור עשרות אלפי משפחות נזקקות. תרומה לראש השנה היא מצווה של ממש

קרא עוד
והילד הזה הוא אני

הפערים החברתיים מתעצמים בחופש הגדול

קרא עוד
לתת עדכון

לתת עדכון - דו״ח מסכם שנתי לשנת 2016

קרא עוד
 |