"לתת מהיום הראשון"

שיתוף פעולה עם פמפרס וסופר-פארם

 פרויקט "לתת מהיום הראשון" יתקיים בין התאריכים 27.3-9.4.24 בכל סניפי סופר פארם בארץ, בחנויות ובאפליקציה ובמסגרתו - לקוחות שיירכשו 3 ממוצרי פמפרס, פמפרס יתרמו בשמן מארז של 3 חבילות חיתולים, שיועבר למשפחות נזקקות עם תינוקות, הנתמכות ע"י ארגון לתת.


תקופת חייו הראשונה של תינוק הינה חשובה ומשמעותית מאין כמוה להמשך התפתחותו הבריאה והתקינה. על כן, טיפול בתינוק דורש מידה רבה של משאבים, הן נפשיים והן כלכליים.  עבור אימהות במצוקה החיות במציאות של עוני, זוהי מציאות מורכבת אף יותר. מאבק הישרדותי יומיומי מאפיין חיים בעוני ובאי הביטחון התזונתי (המאפיין המובהק ביותר של העוני), התמודדות עם התווספות הוצאות רבות הכרוכות בגידול תינוק כאשר המשאבים מצומצמים ממילא, אבדן פרנסה/הכנסה פוטנציאלי ותוספת לחץ נפשי.
 
כמה נתונים מתוך דו"ח העוני האלטרנטיבי של ארגון לתת לשנת 2023:
  • 709,500 משפחות חיות באי ביטחון תזונתי וכי יותר משליש (36.1%) מהילדים בישראל נמצאים באי ביטחון תזונתי.
  • כ-51% מנתמכי הסיוע שהם למעשה 1 מכל 2 משפחות (שהינם הורים לפעוטות עד גיל שנתיים) - העידו כי זקוקים במידה רבה מאוד לסיוע בחיתולים.
  • 50.8% מקרב נתמכי הסיוע של ארגון לתת שבביתם יש תינוקות, העידו שבשל מצבם הכלכלי הם נאלצו לוותר על תחליפי חלב אם עבור תינוקם או לצמצם בכמות המומלצת (לדלל במים או לדלג על ארוחות). הבטחת קיומם של הצרכים הבסיסיים עבור התינוק בששת חודשי חייו הראשונים מאפשרת רווחה ממצוקת אי הביטחון התזונתי בו הם מצויים. 

אנו גאים בשיתוף הפעולה המרגש הזה, המבקש להנגיש לאותן האוכלוסיות, מוצר כה נחוץ והכרחי בגידול התינוק. 

 

כתבות נוספות

מבצע לתת פסח 2016

מבצע לתת פסח 2016 – איסוף מזון לנזקקים ברחבי הארץ יצא לדרך! כמדי שנה פזורים אלפי מתנדבי לתת בכ-200 סניפי שופרסל ברחבי הארץ.

קרא עוד
השקת החנות החברתית במרמלדה מרקט

רוצה לעשות משהו טוב בשביל מישהו? הנה הצ'אנס שלך. בחנות שלנו במרמלדה יש את השילוב המושלם של מוצרים איכותיים עם תרומה לקהילה.

קרא עוד
וולט וארגון לתת בשיתוף פעולה לקראת ראש השנה

לקראת החג, עוד דרך מיוחדת בה ניתן לרכוש חבילות מזון למשפחות וקשישים נזקקים

קרא עוד
"לתת מהיום הראשון"

שיתוף פעולה של ארגון לתת, פמפרס וסופר פארם

קרא עוד
דו"ח מסכם שנת 2016

בואו לראות מה היה לנו >>>

לתת באהבה

השנה משדר לתת באהבה בהנחייתו של צביקה הדר, בסימן משפחות שרות למען משפחות. השתתפו ושרו הראל סקעת ובת דודתו, עומר אדם ואחיו, מירי מסיקה ואביה ועוד.

דו"ח השפעה חברתית- מסכם 2019

אנחנו גאים לשתף אתכם בדו"ח ההשפעה החברתית של לתת לשנת 2019.

קרא עוד
זרקור השבוע – לתת אור

ב29/12 התקיימה מסיבת חנוכה חגיגית לניצולי שואה בתוכנית סיוע לחיים בעיר עכו. למרות הגשם הסוער הגיעו למסיבה מעל חמישים ניצולי שואה!

קרא עוד
לתת אהבה

לכבוד Valentine’s day מזמינים זר פרחים מאתר Flowers-il ועל הדרך תורמים לארגון לתת.

קרא עוד
Giving Tuesday

עדיין מתלבטים לגבי המעשה הטוב שלכם ל- Giving Tuesday שיערך מחר?

קרא עוד
 |