סיוע הומניטרי לפליטי המלחמה באוקראינה

ארגון לתת למען פליטי המלחמה באוקריאנה

במסגרת שיתוף פעולה עם איחוד ההצלה, המוציא משלחת רפואית לגבול מולדובה, אוקראינה, שלחנו עשרות אלפי פריטי מזון וציוד חורף על מנת לסייע לפליטי המלחמה. 
הציוד בשווי של מאות אלפי שקלים יגיע אל הפליטים ומעבר לסיוע הראשוני, יעביר להם את המסר החשוב של סולדיריות וערבות הדדית לכל אדם באשר הוא אדם. 
 
 












לארגון לתת ניסיון של 25 שנה במתן סיוע חירום במסגרת אסונות טבע ומלחמות אזרחים, ובין היתר הוציא משלחות סיוע הומניטרי לקוסובו, רואנדה, קרואטיה, גיאורגיה, טורקיה, הודו, סרלינקה, קונגו, מיאנמר, האיטי ועוד.
"אי אפשר לעמוד מנגד ולהישאר אדישים נוכח הסבל האנושי של מאות אלפי פליטים ואזרחים שנאלצים להתמודד עם השלכות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. כארגון סיוע הומניטרי שנשען על ערכים של סיוע אוניברסלי לאוכלוסיות במצוקה, בשגרה ובחירום, אנחנו רוצים להעביר לפליטי המלחמה מסר של ערבות הדדית וסולידריות, אכפתיות והומניזם, בשם החברה הישראלית". 

בימים אלו אנו עוסקים במיפוי צרכים, בהינתן הצורך, נרחיב את הסיוע. 

כתבות נוספות

מבצע עיגולי קופה יוצא לדרך

המבצע יתקיים עד ה-9.9 בקופות בסניפים וגם באתר שופרסל Online. אנו מזמינים אתכם להוסיף 10 ש"ח לקנייתכם ובכך לסייע להעניק ארוחת חג למשפחות נזקקות.

מקרר, למי שחסר

ארגון לתת יוצא לפרויקט מיוחד של חלוקת מקררים עבור משפחות נזקקות>>

קרא עוד
יום המתנדב/ת הבינלאומי

בואו להכיר את המתנדבים/ות שלנו!

קרא עוד
כנס לתת השראה 2018

ב-17.12.18 קיימנו את כנס לתת השראה למנהלי ועובדי עמותות המזון השותפות של הארגון.

קרא עוד
מתחילים את השנה עם חיוך

לקראת שנת הלימודים הקרובה שמחים להשיק יחד עם Guri Linero - את הפרוייקט המגניב, החשוב והחינוכי שבו על כל ערכה שתירכש על ידכם תתקבל תרומה לערכה זהה לילד

קרא עוד
לתת מילה טובה

שמחים לעדכן כי במהלך כל חודש יולי יימכר בסניפי המשביר לצרכן מארז הברכות שלנו - "לתת מילה טובה".

קרא עוד
מצוקת המשפחות הנזקקות

בפתח השנה החדשה יש בישראל 243 אלף משפחות הסובלות מאי ביטחון תזונתי חמור

קרא עוד
דו"ח השפעה חברתית - שנת 2020

אנו מזמינים אתכם לקרוא את דו״ח ההשפעה החברתית של ארגון לתת, המציג את תקציר העשייה של הארגון לשנת 2020, בצל הקורונה והמשבר הכלכלי. לחצו לקריאה >>

קרא עוד
תודה לקרן הקהילה היהודית בלוס אנג'לס

תודה לקרן הקהילה היהודית של לוס אנג'לס על התמיכה בקמפיין "לתת באהבה 2015". אנו אסירי תודה על תמיכתם במאבקנו לצמצום העוני. שנה טובה ומתוקה!

קרא עוד
מארז מוצרי הבסיס של שופרסל וארגון לתת

מהיום תוכלו למצוא בסניפי שופרסל ברחבי הארץ את מארזי מוצרי הבסיס המשותפים שלנו הכוללים: פסטה, שמן, אורז וטונה ומוצעים במחיר עלות של 15 ₪.

קרא עוד
 |