פרויקט מארזי שופרסל ולתת

מארז מוצרי הבסיס של שופרסל וארגון לתת

פרויקט המארזים של שופרסל בשיתוף ארגון לתת יצא לדרך ולכם יש הזדמנות להגיע לסניפים ולתרום מכל הלב. המבצע נמשך עד תאריך ה-25.7 ומתקיים בכ-200 סניפי שופרסל ברחבי הארץ.
במסגרת המבצע תוכלו לרכוש עבור משפחות נזקקות מארז מזון הכולל: פסטה, אורז, שמן וטונה במחיר עלות של 15 ₪, כאשר כל המארזים שייתרמו יועברו על-ידי ארגון לתת לעשרות אלפי משפחות נזקקות ברחבי הארץ. 
מוזמנים להגיע לסניף הקרוב לביתכם, לתרום מארז ולתת כמו שצריך, למי שצריך

כתבות נוספות

חברות המזון חברו יחד עם לתת למען הקשישים

40 מנכ"לי חברות המזון המובילות בארץ החליטו לאחד כוחות, תרמו וארזו מוצרי כחול לבן למען הקשישים הנזקקים. צרפו בכתבה המלאה המרגשת >>

קרא עוד
מרוץ יובל לזכרו של יובל תל-ניר

מזמינים אתכם להירשם ל- מרוץ יובל לזכרו של יובל תל-ניר שיתקיים ב- 18/11/2016 שישי בבוקר, ביער עמינדב בירושלים.

קרא עוד
מבצע לתת פסח 2016

מבצע לתת פסח 2016 – איסוף מזון לנזקקים ברחבי הארץ יצא לדרך! כמדי שנה פזורים אלפי מתנדבי לתת בכ-200 סניפי שופרסל ברחבי הארץ.

קרא עוד
לתת תלבושת

ארגון לתת ואתר תלבושת מזמינים אתכם להתגייס לקמפיין שמטרתו לסייע למשפחות נזקקות ולעודד את הציבור לתרום ביגוד בסיסי ומזון עבור ילדים נתמכי ארגון לתת.

קרא עוד
תרומה לקהילה

לתת מציעה מגוון פעילויות תרומה לקהילה

קרא עוד
מציירים חג

תודה למאות המשתתפים שציירו על גבי צלחות במסגרת פרויקט ‫#‏מציירים‬ חג, ובייחוד לרשת ביתילי תרמה עבור כל הציורים שלכם ארוחות חג למשפחות נזקקות! שנה טובה

מתנדב החודש - יולי 2020

גאים להציג את מתנדב החודש שלנו – אחסאן עמאר >>

קרא עוד
מתנדבת החודש

גאים להציג את מתנדבת החודש שלנו - שיר צוברמן >>>

קרא עוד
שמחים לעדכן על מבצע מקסים של רשת המשביר לצרכן

שמחים לעדכן על מבצע מקסים של רשת המשביר לצרכן לקראת ראש-השנה: על כל מוצר שנמכר ברשת ומשתתף במבצע, הרשת מעבירה 10 ₪ לארגון לתת עבור משפחות נזקקות.

קרא עוד
דו"ח השפעה חברתית - שנת 2021

אנו מזמינים אתכם לקרוא את דו״ח ההשפעה החברתית של ארגון לתת, המציג את תקציר העשייה של הארגון לשנת 2021 בצל השלכותיה של משבר הקורונה. לחצו לקריאה >>

קרא עוד
 |