הכירו את סיפורו של אלכס ירושלמי

ניצול שואה מתכנית סיוע לחיים

לתרומת מזון לניצולי שואה ולמשפחות נזקקות >>> הקליקו כאן

אלכס הוא ניצול שואה בן 78, התאלמן מאשתו לפני שנה וחצי ומתגורר בדירת עמידר קטנה במזכרת בתיה. אלכס התפרנס כל השנים מעבודתו כסנדלר אבל כעת בשל בעיות בריאותיות הוא לא יכל לעבוד יותר, יש לו חובות גדולים  והוא מתקשה מאד לכלכל את עצמו. אלכס נמצא בסיוע של התוכנית מ 2014, מתנדבי התוכנית מלווים אותו, הוא מקבל חבילת מזון מדי חודש וגם בוצעו מספר שיפוצים ותיקונים בביתו.
 
תכנית 'לתת סיוע לחיים' פותחה במטרה להוביל לשיפור איכות חייהם והקלה מיידית על מצוקתם של ניצולי שואה נזקקים, באמצעות סיוע פיסי וחברתי המאפשר חיים בכבוד, על ידי הפגנת אכפתיות, ערבות הדדית ודאגה למצבם.
התכנית מעניקה חבילת סיוע הוליסטית, מכבדת ומיידית לניצולי השואה הנוגעת בכל תחומי החיים, בדגש מיוחד על התאמת והנגשת הסיוע עד לבית הניצול. תמהיל זה של סיוע, מקל על חייהם של הניצולים הסובלים ממחסור, בדידות וחולי וחווים רגשות של ייאוש וחוסר אונים.

כתבות נוספות

פרויקט שעה טובה

ניידת השיפוצים שלנו ביחד עם אתר מידרג ובנק לאומי בפרויקט מרגש

קרא עוד
קו העוני האלטרנטיבי לנפש

לקריאת דו"ח העוני האלטרנטיבי 2023 לחצו >>

קרא עוד
מהציבור היו זקוקים לסיוע ולא קיבלו אותו

לקריאת דו"ח העוני האלטרנטיבי 2020 המלא לחצו >>

קרא עוד
יוסי שפרינגר ויהודית ספקטור מתנדבים מכל הלב

עובדי בנק הפועלים המתנדבים כשנה ב"לתת" סניף נתניה בחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה. לאחרונה הם נכללו בקבוצת עובדי הבנק המצטיינים בהתנדבות בקהילה.

קרא עוד
מעלים זיכרון 2021

ב-08.4, יום הזיכרון לשואה, 20 יוצרי תוכן יארחו בסטורי שלהם 20 ניצולי שואה. לראשונה בעולם, תוכלו לקבל הצצה נדירה לעדות של ניצול או ניצולה. לפרטים >>

קרא עוד
אנה מארחת את לאוניד בסטורי שלה

החל מערב יום הזיכרון לשואה, הסיפור של 22 ניצולי שואה בסטורי של 22 יוצרי תוכן >>

קרא עוד
יום הולדת מיוחד ללאה

תוכנית "לתת סיוע לחיים "מייצרת לא פעם צורות מגוונות של התנדבות קבוצות ויחידים, ומביאה לתוצאות וקשרים מיוחדים גם בכיוונים שאינם צפויים.

קרא עוד
מנתמכי הסיוע לא רכשו ציוד לימודי עבור ילדיהם

לקריאת דו"ח העוני האלטרנטיבי 2023 לחצו >>

קרא עוד
מנתמכי הסיוע העידו כי האוכל שקנו לא הספיק

לקריאת דו"ח העוני האלטרנטיבי 2021 לחצו >>

קרא עוד
כי החיוך של סוניה שווה את הכל> מוזמנים לצפות

סוניה בלינדר (86) היא אחת מאלף ניצולי שואה שניידת השיפוצים של ארגון "לתת" שינתה להם את החיים מהקצה אל הקצה. החיוך שלה אחרי השיפוץ היה שווה הכל.

קרא עוד
 |